Reklame

MINI-COOPER
Countryman In the Sky Cappadocia-HD

SUNDOWN TRAILER

LOS ANGELES

SUNSET FİLM FESTIVAL

3rd Place WINNER 2015

NIVEA

Nivea_Visage Pure Skin-SD

TURKISH AIRLINES
Delightful Stories
DEREK RABELO
Inspiring Story of Blind Surfer

KNORR

SIESTA EDITORIAL

TURKISH AIRLINES 

Delightful Stories
Paul Martin Endless Journey‬‬
CONTENT MARKETING &INNOVATION IN USE OF PUBLIC FIGURE

GREYDER TVC

Summer is Greyder….

DOSSO DOSSI FASHION

SHOW 2015 TVC 50”

MIRA

DOSSO DOSSI

FASHION SHOW 2015 TVC 50”

VIKTIGHETEN AV REKLAME

Reklame er en form for budskap for å gjøre et produkt, et varemerke eller en tjeneste kjent for potensielle kunder. Hensikten med å reklamere, avertere, og annonsere kan ha flere årsaker: å gjøre noe kjent slik at man får økt salg, og sikre at selskapet er visuelt og kjent.

– Wikipedia

Hensikten med reklamen er å etablere en plass i Fru Hansens bevissthet slik at ditt produkt er ett av de hun tenker på når hun skal kjøpe noe du selger. Og har du gjort en god jobb på dette, så tenker hun på deg først! Men er det ikke bedre å prøve treffe henne rett før hun er klar til å kjøpe, tenker du kanskje? Jo, du må være der også, men merkevarer som forbrukeren ikke kjenner til havner sjelden på hennes mentale shortlist – Top of Mind.

 

 

– Reklamesomvirker

  Noen av jobbene vi har utført i samarbeid med vår samarbeidspartner, MD agency.