Reklame
MINI-COOPER
Countryman In the Sky Cappadocia-HD
SUNDOWN TRAILER
LOS ANGELES
SUNSET FİLM FESTIVAL
3rd Place WINNER 2015
NIVEA
Nivea_Visage Pure Skin-SD
TURKISH AIRLINES
Delightful Stories
DEREK RABELO
Inspiring Story of Blind Surfer
KNORR
SIESTA EDITORIAL
TURKISH AIRLINES
Delightful Stories
Paul Martin Endless Journey
CONTENT MARKETING &INNOVATION IN USE OF PUBLIC FIGURE
GREYDER TVC
Summer is Greyder….
DOSSO DOSSI FASHION
SHOW 2015 TVC 50”
MIRA
DOSSO DOSSI
FASHION SHOW 2015 TVC 50”
VIKTIGHETEN AV REKLAME
Reklame er en form for budskap for å gjøre et produkt, et varemerke eller en tjeneste kjent for potensielle kunder. Hensikten med å reklamere, avertere, og annonsere kan ha flere årsaker: å gjøre noe kjent slik at man får økt salg, og sikre at selskapet er visuelt og kjent.
– Wikipedia
Hensikten med reklamen er å etablere en plass i Fru Hansens bevissthet slik at ditt produkt er ett av de hun tenker på når hun skal kjøpe noe du selger. Og har du gjort en god jobb på dette, så tenker hun på deg først! Men er det ikke bedre å prøve treffe henne rett før hun er klar til å kjøpe, tenker du kanskje? Jo, du må være der også, men merkevarer som forbrukeren ikke kjenner til havner sjelden på hennes mentale shortlist – Top of Mind.
– Reklamesomvirker

Noen av jobbene vi har utført i samarbeid med vår samarbeidspartner, MD agency.